De fik lavet konferencelokaler

23 april 2013 admin
image

Men der sker jo hele tiden et eller andet spændende i sådan et konferencecenter. Undertegnede har faktisk arbejdet på sådan et konferencecenter i omkring 3 års tid. Selve mine opgaver svinger jo meget, og jeg har igennem denne tid lavet næsten alt som man nu kan forestille sig at lave her. Nu står jeg mest for at gøre konferencelokalerne klar til alle vores gæster, samt sørge for altså at stå til deres rådighed under hele deres gode møde. Det er en lidt større opgave end det nu lyder. Hele vores konferencecenter har adskillige konferencelokaler. Og som den med ansvaret så er det jo en stor opgave at skulle holde styr på alle forskellige lokaler, samt også planlægge hvornår de så skal benyttes. På samme tid så skal alle dise forskellige lokaler også gøre ganske parate inden at gæsterne kommer. Jeg benytter derfor et avanceret computersystem med kalender for alle konferencelokalerne. For her noteres alt om gæsten samt deres ønsker til selve opstilling. Det gør samtidig at vi kan planlægge flere konferencer, samme dag i sådan et af vores mange konferencelokaler.

Hvert bestilt møde er specielt og dette kræver at konferencelokalerne bliver indrettet sådan på hver sin facon. Når man så bestiller konferencelokaler hos netop vores konferencecenter så holder vi også typisk sådan et lille møde, hvor at vi fremviser alle mulighederne, samt bliver helt enige om den smareste løsning for gæsten. Og det skrives så ned så jeg kan indrette lokalet til gæstens eget ønske. Jeg står jo også for at opsætte samtlige af bordene samt alle stole rigtigt frem, plus alle pladser skal jo også have en blok papir samt kuglepen. Det er samtidig vigtigt at der står nogle drikkevarer klar til gæsterne, samt at den rette person bliver sat godt ind i hele EDB systemet så han kan benytte sig af en præsentation eller noget lignende i vores gode konferencelokaler.

Vi har nu i vores højsæson ofte mange møder i vores mange konferencelokaler i løbet af en hverdag. Det betyder at jeg kan bruge hele formiddagen på at gøre helt klar til hele 4 forskellige møder fordi at de så alle sammen starter på en gang. Og her der er det jo samtidig meget vigtigt at kunne holde helt styr på alle vores gæster, samt hvad som der skal være hvor. Jeg lærte så samtidig hvordan at vores system med kalenderen ikke er helt perfekt. En travl eftermiddag, så brød alt internet ned i hele konferencecenteret. Det betød jo så at jeg ikke længere lige kunne fornemme hvilke gæster som nu havde bestillinger til hvad for nogle konferencelokaler.  Dengang jeg endelig fik noget net tilbage, var der jo pres på sådan at ordne samtlige konferencelokaler i tide til gæsterne. Og selvom at et par af vores gæster jo måtte stå og vente lidt på deres møder, var de søde samt forstående. Men fra denne dag så lærte vi at gemme en god backup af ugens system på vores pc hvis lignende nu skulle ske igen.

Når man jo arbejdet for et konferencecenter lærer man jo på den måde mange ting. For jeg får faktisk lov til sådan at arbejde med mange gæster, samt tilpasse alle vores konferencelokaler til deres ønsker. På samme tid så er der jo også mulighed for at forbedre smarte systemer som gør det hele lettere at give gæsterne en fantastisk oplevelse. Vores konferencelokaler bliver udnyttet effektivt uden det også går ud over nogle af gæsterne. Undertegnede er også glad for hele mit eget job ved hele mit konferencecenter. Og man ved aldrig hvad som man nu skal lave, når man møder ind om morgenen.  Jeg glæder mig til hvad som fremtiden bringer. Vores konferencecenter vokser, og vi modtager nogle gode anmeldelser fra folk som nu benytter vores konferencelokaler. Det er altid en udfordring at gøre oplevelsen bedre for alle gæsterne, men det er hele tiden værd når det så endelig lykkes. Så hvis du lige står og selv mangler nogle konferencelokaler til sådan et møde, så skal du være meget velkommen ved vores gode konferencecenter. Vi giver jo samtlige af vores mange gæster det allerbedste møde.

Flere nyheder